Saturday, March 6, 2010

somebody stole my watch!

kesian giler dkt pencuri tuu tringin sgt nk pakai jam guess smpai curik jam org..da 2 tahun i pakai jam tuu x penah ilang n jam sebelum ni pon still ada lg..sbb bilik x kunci,so i salahkan bf i la sp suh x kunci bilik n x buat2 lg kunci bilik,so die la kene ganti balik jam br,x pasal kene beli jam baru kat i n price i nk sama mcm yg lama..hmm..klu nk tuduh pon x de bukti so i diamkan je la..sayang giler kat jam tuu sbb jam tuu org yg bagi as a birthday present..:(

hey pencuri..!!

aku dpt jam br x lama lg...ko pakai la jam buruk tuu nnt bile ko da balik kmpg ko tuu kay..x kan ko nk pakai kat cni kan..kesian ko sbb ko tringin n x mampu nk beli,lgpon ko bdk2,bdk2 mmg kemaruk brg2 branded ni even brg tuu da old fashion..amik la n selamat bergaya!

2 comments:

Eima Jer said...

uihhh...
gf housemate nas gak ka??
gile terok...
aku benci tui pencurik dalam rumah..

fararr mana fararr? said...

cmni..housemate nas bwk mber die dr kedah nuh..pas2 bwk gf dia skali duduk bertahun2 kt uma ni..bilik aku plak x berkunci,nk suruh nas buat berzaman la..aku kene mngamuk dulu mcm skrg ni..br terhegeh2..aku geram hg tau x..bilik aku ni senang2 org msuk time aku x dak..nk tukar baju la apa la..babi la..