Friday, April 9, 2010

aku jeles!

aku rs skrg ni bkn musim mengawan tp musim nk beranak.

jeles tahap dewa zeus (mcm cite clash of the titans tuu)

yelah..suma nk dpt baby n ikut pekembangan baby dorunk..aku bila lgi?

aah..aku da bersedia nk kawin.jodoh je x smp lg..

bak kata o.r.a.n.g

ada niat x lama lg la tuu.

hehehe..gatai mereyam.

aku mimpi makan pulut kuning..gila rare mimpi mcm 2..apakah maksudnya?

iskh x jmp la maksud die..

klu sp2 tau bgtau la eyh..aku mmg gedik nk tau ni..

adoi lenguh la dok meniarap ni..sakit buah dada ku lg..

tukar position plak..ok dah..cite balik pasal mimpi tuu..bgtau la aku klu tau maksudnya ok..mana nk tau maksud aku akan kawin dlm tahun ni..perghhh!manyak syokkk oooo..haha..

to my friends yg bakal jd mama congrats kay!!aku tumpang happy n jeles kat korunk..terima kasihla bg aku jeles n buat aku rs meluap2 nk kawin jgk mcm korunk..

4 ur info:
aku x memilih teman lelaki..tp biar la sedap mata memandang, rajin solat, bertanggungjawab, tidak minum arak n terima aku dan keluarga aku seadanya.

ada beran?

2 comments:

Drunbella Khoo said...

pulut kunyit? setahu aku, pulut kuning ada lah. ke hg salah sebut? hihihihi =)

Anonymous said...

hahaha..bangang la aku kan.