Saturday, April 17, 2010

seram arr

hikhikhik
aku pon ada kisah seram jugak weh.
haaaaa..

tp x tau la perasaan aku ke ape masa tuu.
sbb ms tuu aku mmg tgh rasa takot.
yer rr ms otw g toilet tuu bole plak partner aku yg ajak g toilet tuu ckp ada hantu kat floor yg kami ada ms tuu..

terus la rasa menyesal g teman minah tuu ke toilet.
hampeh tol!

kisah die mcmni..
korunk da bersedia ke ni?
kang takot lak nk g toilet kt ofiz korunk kan..
peristiwa yg x seberapa nk seram ni terjadinya di toilet tempat keje aku..

kwn aku ni la da msuk buang air..air kecil yer..
aku plak tgh tgk2 cermin la dgn perasaan takot la kan..
mataku meliar ke merata tempat..
resah gelisah semua ada.
yer la tgh takot kan..

lagi pon ari sabtu.
level tuu ada class kami je..
so sunyi sgt x meriah masa weekdays..

korunk nk tau x..
masa aku tgh takot tuu kan..
tibe2 meremang bulu tengkuk aku arah dr blkg..org ckp klu jd cm tuu..
hmmm..lu pk la sendiri..

perghh..terasa mcm lama je kwn aku tuu dlm toilet
aku suh la die cpt2 kua..

tu je la citenye..betol tau..jgn ingat aku tipu plak..
heee..

semoga anda terhibur dgn cerita sy ni yerr..
jumpa lagi!
babai.

No comments: