Friday, April 16, 2010

kerana lidah

main lidah ke?

ehhh bukan..

dah tuu sbb mulut jahat ker?

ehhhh lagi bukan..

ni sebab aku degil dulu suatu ketika dahulu..

suatu ketika dahulu lidah ku bertindik..

kerana lidah ku bertindik dulu

lidah ku jd begini skrg..

benjolan ape bende ntah tumbuh kt blkg lidah..

rimas dowh!

mcm bertindik balik pulak..

masalah lidah sedunia betoi la..

dem!

tuu la mak aku ada ke suh aku tindik dulu?

kantoi dgn mak aku dulu bukak kejup je den pakai balik time tdo.

perghh..x bole blah la..adoiyai..

aku yg gatal nk pierce sgt kan..

budget cool la..style la..padahal apa org nk heran..lantak ko la..

alahai...padan muka aku..ohh i need a surgery asap!

ckp pon pelat..mcm bangla ckp bm.

yang bf aku ni apehal la dok wat strip dancer depan aku ni..scary gila babi!

lagi aku takot lagi dia wat!

grrrrrrrrrrrrr!



bagi lidah kang!

nk kene libas dgn lidah?

No comments: