Friday, April 9, 2010

kasih dan egoku

kasihku hanya untuk org2 yg aku sayangi yg memahami ku yg tau batas2 ku..

egoku untuk org yg ego dr ku yg poyo dr ku..

hmm..ego aku membatasi kasih aku.

adoi..kenapalah aku mcmni.
kenapa aku cepat marah n cepat terasa.

kenapa org lain bole sabar kenapa aku x bole..

aku nk org tau..aku ni penyayang orgnya seperti mama aku..mustahil anak x ikut nilai2 murni mak die kan..teknik2 belaian mama aku,aku amalkan dekat org yg paling aku sayang..hope dia akan ingat smp bila2 kasih syg aku ni tiada tandingannya..amboi..

nant nk buat reseach how nk control hot temper..tp selalunya bila tgh x de masalah je la boleh control nant dtg masalah dah lupa semua step2 nk control..dtgla perangai buruk gile buat org len pandang pon naik menyampah n menyumpah2..

haish..awat perangai laguni..

wake up!!

u can do it..

ass hole!

haha.

giler!

arghhh tetek ni sengal agi..

:(

No comments: