Thursday, April 22, 2010

gagal

huh!
penat giler sebab br lik keje ni..
terus nk post entry..hoho..
hmmm..
aku failed OJA aku..aku passed 2 je dr 7 called!
aku x kisah sbb QA aku tuu keling ckp putar belit..
kali ni da 3 kali aku asyik kene dgn QA yg sm..

aku rasa die sengaja nk aku la..
maybe dia x puas ati dgn aku mock called yg lepas2 kan..
bangsat punya QA..
keje ko nk fatal kan aku je..
baik awal2 ko ckp aku mmg failed OJA.

ada mock call tuu aku da nk complete tp ade je ko nk tnya soklan mcm taik dkt aku so that aku akan jugak fatal..
dasar makan anjing beto la..

dah tuu byk jugak la statement ko sendiri pon x sure apa ko budget mcm ko tuu beto padahal ko paling bodoh kat situu klu x trainer aku x ckp ko lah QA paling bodoh dlm byk2 QA..
yg pelik mcmna ko leh jd QA sebab ip address untuk company pon ko tnya QA lain, trainee pon tau benda simple mcm tuuu..
ape la nasib aku kene badi ko ni balik2 aku kena dgn ko..
nmpk sgt ko mmg sengaja nk failed kan aku..

da la keling tp pakai anak tudung..x ke pelik nmpk ko dah mcm barua aku tgk ko..barua maksud aku tuuu ko sebijik mcm kuli barua cleaner..

actually aku failed pon dgn dia aku x heran la sgt even bunyi mcm aku heran...yg aku tersgt heran n bengang giler sbb aku kene dgn dia..klu aku ne resit balik pasni klu aku kene lg dgn ko,perghhh aku pon speechless la..confirm2 aku failed lagi sbb aku da mngadu pasal ko kat trainer aku n trainer aku da kecoh pasal kebodohan ko kat org atas..nasib ko la kan..

klu nasib ko baik ko jmp aku lagi...klu nasib aku baik..aku x jmp ko lagi...hope aku x jmp anjing kurap ni lagi..!

2 comments:

Drunbella Khoo said...

knp dgn die?
xpuas hati ngan hg ke?
sabaq lah nooohh.

fararr mana fararr? said...

aah..die bengang dgn aku sbb aku ngadu pasal kbodohan die..